Garantie, retourneren en klachten

Garantie

We doen er alles aan om onze productie zo goed en veilig mogelijk te verzenden. Toch kan het gebeuren dat een bestelling onderweg beschadigd raakt of dat er een ander probleem ontstaat waarvoor je garantie kunt claimen. Volgens de wet dien je een gebrek binnen twee maanden na ontdekking bij ons te melden. Dit kun je direct bij ons doen. Als het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij zonder kosten voor reparatie of vervanging.

Retourneren

Soms kan het gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen. Je krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten terug. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening.

Als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, zorg er dan voor dat het product in de originele staat en verpakking, met eventueel alle bijgeleverde accessoires, aan ons wordt geretourneerd. Neem contact met ons op via info@toamoose.nl om je retour aan te melden. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, zullen we het volledige orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. We adviseren je om eventuele klachten eerst per e-mail aan ons door te geven via info@toamoose.nl. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.

Winkelwagen
Scroll naar boven